2012. június 10., vasárnap

Samsung Galaxy S MIUI 720p fix

Már egy ideje idegesített, hogy a telefon összevissza működik a gyári ROM-mal, így feltettem a MIUI 2.6.8-at. Egyelőre tetszik az új ROM, viszont két bosszantó hibát találtam benne: nem megy a videók hardveres gyorsítása, és a kamerával nem lehet 720p videókat rögzíteni. A lejátszásra volt megoldás, felraktam a Devil kernelt - minden ok, nem akad le a hardveres lejátszásnál, de HD videókat nem tudtam rögzíteni.

Visszakerestem a MIUI ROM-ban azt az XML-t, amiben tárolják a videoprofilokat, és csak két helyen kellett módosítani: a felbontásnál, és a h264 konfigjánál kellett kiterjeszteni a felbontást és a bitrátát a HD-nek megfelelően. Ezt update-eltem a telefonon, és minden megy, mint a karikacsapás. Itt a pack, hátha más is szeretné bugfixelni a telefonját.